❤حس مادری❤

۳ ماهگیت مبارک جیگیلی🤗

1398/7/13 1:09
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوردونه🙋‍♀️

سلام یکی یدونه

خوبی مامانی؟

بلاخره وقت شد تا بیام برات ادامه روزمرگی هامونو تعریف کنم 

الان که دارم برات مینویسم دقیقا ۳ماه و ۱۴ روزته😊

زمان داره مثل برق و باد میگذره و تو بزرگ و بزرگتر میشی😌

الهی دورت بگردم یکم آرومتر بزرگ شو

بزار مامان حسابی ازت لذت ببره

میگن بچه ها وقتی بزرگتر میشن یه فاصله ای بین پدر مادر و بچه بوجود میاد که دیگه مثل قبل نمیشه 

یکم آرومتر مامان جان

بزار حسابی بوت کنم

بغلت کنم❤

منکه ازت سیر نمیشم

ولی تو همون شاهان کوچولو من بمون👩‍👦

الهی قربونت بشم خدا جون که این عشق رو به من و باباش دادی🙏

جیگر گوشه م

اومدم برات از این یک ماه بگم

تو این ماه کلی چهرت تغییر کرده 

همه موهات ریخت😅

اینجوری قشنگ تر شدی تا قبلا که تیکه تیکه مونده بود😅

سفید تر شدی😍

و توپولو تر

دیگه منو میشناسی و برام میخندی

اما بی صدا😄

یعنی تصویر داریم،صدا نداریم😆🤣

ماشالله خوشرویی

آخره شبا به خودت یکم زحمت میدی وقتی بابا محمد باهات صحبت میکنه سعی میکنی حرف بزنی

همیشه هم شکر خدا موقع غذا خوردن بیدار میشی😓

تازگیا یاد گرفتی قل میخوری رو شکم میوفتی اما نمیتونی برگردی یا دست و پاتو بیاری بالا

روز ۳ ماهگیتم بردیمت چکاپ

دور سر۴۱

قد۶۳

وزن۷۷۰۰

خداروشکر همه چی خوب بود🙏

الحمدالله🙏

عشق من😍

گل پسرم👦

خیییلی دوست دارم

یکی یدونم

۹مهر ماه تولد بابا محمد بود

همین چند روز پیش 

با هم یه جشن ۳ نفره گرفتیم

برای اولین بار

کلی عکس گرفتیم و خوش گذشت

ناهار مهمون بابا محمد بودیم رستوران😁

شبش هم من و تو سوپرایزش کردیم🤗😎

میخوام عکس های سیسمونیتو بزارم🤗

اما پست بعدی

هرچی هم یادم اومد اونجا برات تعریف میکنم قبول؟

بزن بریم✋

پسندها (2)

نظرات (0)