❤حس مادری❤

👑شاهان👑

1398/8/29 2:44
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به گل پسرم👶

به نفسسس خودم

قربون عکست بشم که مثل بچه های ۲ساله افتادی😍

ماشالله بهت قندعسلم

تو این عکس تقریبا ۳ماه و نیمته

و الان که دارم برات مینویسم یک روز مونده به ۵ ماهگیت

 از دهم آبان ماه تقریبا حسابی هوا سرد شده و به شدت بارون میاد

خداروشکر بخاطر این نعمت خوبش

راستی اولین برف پاییزی هم اومد🤗

نتونستم ازت عکس خوشگل بندازم ولی همینن غنیمته

دلم تا فردا طاقت نیاورد و گفتم تا شما خوابی بیام و خاطرات قشنگتو بنویسم

خووووب

عشق دلم،جونم برات بگه که تو این ۲ماه کلی موهات در اومده🤗🤗🤗

جنتلمنی شدی واسه خودت😎

از خودت صداهای جور واجور در میاری

برات برنامه کودک میزارم با دقت نگاه میکنی و ذوق میکنی

تو رورئک میزاریمت برای ۵تا ۱۰دقیقه 

آخه میگن زیاد خوب نیس

ولی وقتایی که کار دارم مجبور میشم

چکاپ ۴ ماهگیت هم 

دور سر ۴۳

قد ۶۷

وزن ۸کیلو۸۰۰ بودی گل پسرم

دنیای من نمیدونی چقدر عاشقانه دوستت داریم

لحظه لحظه زندگیمون رو شیرین تر کردی با اومدنت

دور قدو بالات بگردم من

قربون لبای خوشگلت بشم من😍😍😍

چقدر تو شیرینی زندگی

تازگی ها یاد گرفتی با صدا میخندی 

ولی هر بازی که میکنیم زود تکراری میشه برات 😕

عاااشق حموم رفتن و آب هستی

جوری که جیکتم تو حموم در نمیاد

دیگه کم کم میخوایم فرنی و حریره بادوم شروع کنیم بدیم بهت 🤗

قطره آهن هم دکتر برات داده بخاطر اینکه وزن گیریت خوبه و تقریبا زیاده 

خب جیگر من انشالله زودتر دوباره وقت کنم و بیام از ۵ ماهگیت بنویسم 

همه ی وجودم،دوستت دارم یه دنیااااااااا

پسندها (12)

نظرات (5)

mahsamahsa
29 آبان 98 11:25
ماشالله به گل پسر 😍
خدا حفظش کنه ❤️
مامانِ شاهان👩
پاسخ
فدات بشم همچنین کوچولو خودتو
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
30 آبان 98 11:02
ماشالله چقدر نازه خداحفظش کنه
مامانِ شاهان👩
پاسخ
مرسی عزیزدل😚
مامان صدرامامان صدرا
1 آذر 98 17:03
❤❤❤
مامانِ شاهان👩
پاسخ
🌼🌻🌸
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 آذر 98 2:40
ای جونم ماشاءالله تپلی😘♥️
مامانِ شاهان👩
پاسخ
فدات بشم عزییییزم😙😙
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
2 آذر 98 23:23
ماشاءالله🌷
مامانِ شاهان👩
پاسخ
😘😘😘😘❤❤❤❤