❤حس مادری❤

۷ماهگی جوجه🐥

1398/11/5 1:45
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه 🐤

قربون اون قیافت بشم من

شیطونکم

جیگر طلا ۷ماهگیت مبارک

دورت بگردم من آخه

این عکس برای ۹۸/۱۰/۳۰ هستش

درست ۷ماهگی تو ماه من😇

از ۶ ماهگی تا الان خیلی تغییر کردی

میتونی قل بخوری 👏

سینه خیز میری 👍

هرچی دم دستت باشه میزاری دهنت😟

لثه هات خیلی میخاره و اذیتت میکنه الهی بگردم😔

با مسواک انگشتی ماساژ میدیم برات☺

لیشت هم که یکسره میاد😟

هنوز دندون در نیوردی 😞

از خوردنی ها برات بگم که کلی شکمویی 😉

عاشق ته چین و غذایی😋

از خوابیدنت هم نگم برات که جدیدا عادت کردی به ماشینت و تو اون میخوابی،یعنی من با کنترول ماشینتو عقب جلو میبرم تا تو خوابت ببره😓 بعد میبرمت تو تختت

در طول شبانه روز هم ۱۴ ساعت تقریبا میخوابی

راستی ۶ ماه و نیمت بود تقریبا که یکدفعه متوجه شدیم بدون کمک هم میتونی بشینی

و ۴ دست و پا میشی ولی نمیتونی دستتو بزاری جلو بخاطر همین سینه خیز میری

الهی دورت بگردم که داری بزرگ میشی

نفس مامان 

قد و وزنت رو تو این ماه هنوز نمیدونم

ولی به زودی ثبتش میکنم(۷ماهگی:قد۷۵ وزن ۱۱کیلو فیکس☺)

اینم یه عکس خوشگل از یه روز برفی همین چند روز پیش❄️⛄️

شیطونکم این روزا فقط دلت میخواد پیشت بشینم و بازی کنیم 

مامان آیدا رو از کار و زندگی انداختی

به خاطر همین شب ها که بابا میاد خونه و داره باهات بازی میکنه من تند تند ناهار فردا رو درست میکنم😅😁

عشق دلم💓

مغز بادومم

فدای چشمات بشم

امروز که ۷ ماهته برای اولین بار وقتی ۴ دست و پا بودی دستت انداختی جلو و رفتی💪

انقدر ذوق کردیم که نگو🤗

کوچولوی مامان داره بزرگ میشه کم کم

آخ من فدای ۴دست و پا رفتنت بشم الهییییی

  اینم یه عکس خوشگل دیگه که دلم نیومد نزارم

یکی یدونه 👶

شبت بخیر مامان جونم😘💕

پسندها (7)

نظرات (2)


5 بهمن 98 10:19
عزیزدلم
از طرف من شاهان جون و ببوسینش😘😘😘
مامانِ شاهان👩
پاسخ
قربونت بشم مهربون چشم😙😙😙
mahsamahsa
5 بهمن 98 13:02
ای جان ماشالله خیلی نازه گل پسر خدا حفظش کنه❤️
مامانِ شاهان👩
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت عزیزم همچنین قند عسل شمارو😘