❤حس مادری❤

خدایا شکرت بخاطر این معجزه زیبا

1397/8/14 17:17
5,215 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی زیباست😊

سلام به همه نی نی وبلاگی ها و کنجد کوچولو خودم

چندماهی میشه که این وبلاگ رو درست کردم اما بلاخره امروز تصمیم گرفتن شروع کنم به خاطره نویسی😉

آخه تازه فهمیدم خداجون ی فرشته گذاشته تو دلم😍 منم میخوام از تک تک لحظاتم لذت ببرم و ثبتش کنم تا وقتی بزرگ شدی بدونی چقدر دوست داریم و برات زحمت کشیدیم

عشق مامان ۲آبان بود که بعد ۳ماه انتظار بلاخره بی بی چکم ی خط کمرنگ افتاد و خبر از اومدنت داد😀

اولش باورم نشد و به باباجون گفتم تا چندتا دیگه تست بگیره تا دوباره امتحان کنم خلاصه جونم برات بگه تا ۵روز کارمن همین بود تا اینکه به بابایی گفتم اینجوری فایده نداره بریم آزمایش

دقیقا روزه دوشنبه۷/۸/۹۷ یکروز قبل اربعین امام حسین جواب حاجت هامو داد و جواب آزمایشم مثبت شد😊🤗 خدایا شکرت ازین همه لطف و بزرگیت

الان که این پست رو مینویسم۴۷روزته کنجد من،شنبه رفتیم با باباجون دکتر تا چکاب بشم اما دکتر یدوفولیک داد وگفت هنوز خیلی کوچولویی وباید صبر کنیم و ۲هفته دیگه باید انتظار بکشم تا اولین قرار ملاقاتمون😉 تا اون موقع مامانو سفت بگیر و خیلی قوی باش زندگیم😚

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانیمامانی
27 آبان 97 20:05
الهیییییی
مبارک باشه انشااللهمحبت
مامانیمامانی
27 آبان 97 20:05
راستی ممنون که بهمون سر زدین.
با افتخار دنبال شدید انشاالله دوستای خوبی برای هم باشیم.
مامانِ شاهان👩
پاسخ
باعث افتخارمه دوست عزیزم
مامان نفیسهمامان نفیسه
5 دی 97 8:33
مث من
من روز عاشورا امام حسین حاجتمو داد
مامانِ شاهان👩
پاسخ
چه عالی،خدارو صدهزار بار شکر😍