❤حس مادری❤

۱۲هفتگی و دومین دیدارمون😍

1397/10/1 0:11
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی خودم😀

خوبی عشق مامان؟

ببین ماشاالله چه بزرگ شدی😍

چون حسابی مواظبتم و بهت میرسم☺

تا خوب رشد کنی و قوی بشی

چند روز پیش با بابایی رفتیم سونو برای غربالگری ان تی

که بعد انجام سونو دکتر گفت یکم زود اومدی و ۱۱هفته و چند روزه بودی کوچولوی مامان🤰

قرار شد هفته دیگه دوباره برم 

شنبه ۹۷/۱۰/۱بود که دوباره رفتم سونو 

اول یه چیز شیرین خوردم تا قلقکت بدم که تکون بخوری😋

بعد رفتم مطب دکتر،دل تو دلم نبود تا نوبتم شد🤗

روزایی که سونوگرافی دارم بهترین روزای زندگی من و باباییه ❤

منشی صدام زد

بعد احوال پرسی با دکتر👨‍⚕️

رفتم رو تخت دراز کشیدم و زل زدم به صفحه مانیتور

دکتر دستگاه رو که گذاشت رو شکمم بلافاصله دیدمت 😍

اون پاهای کوچولو،سر فندقیت،دستای خوشگلت که شصتتم گذاشتی بودی تو دهنت و تند تند مک میزدی😄

و صدای قلب نازنینت💓

ای خدای من شکرت🙏

روزی صدهزار بارم شکرت کنم بازم کمه

ایندفعه انقدر محو تماشات شده بودیم که یادمون رفت فیلم بگیریم 😯🙂

بابایی که قند تو دلش آب شده بود 😁

یک لحظه خنده از لباش کنار نمیرفت

خوش خواب من 😴

از الان معلوم شد توام مثل خودمون تنبلی 

دکتر هرکاری کرد از خواب نازت بیدار نشدی😪

۵دقیقه ای صبر کردیم تا تکون بخوری که دکتر آخرین اندازه گیریشم بگیره 

اما انگار نه انگار😕

بخاطر همین مجبور شدیم بریم بیرون یه دور بزنیم که هوای سرد بهمون بخوره و دوباره یه چیز شیرین بخوریم تا بلکه بیدار بشی عشق مامان🍰🍹🍧

بعد یک ربع که برگشتیم دکتر تازه نماز ظهرشو خونده بود 

دوباره سونو رو انجام داد که خداروشکر تکون خوردی و همه چیز عالی بود 👌

دقیقا ۱۲هفته و۴روزت بود و ضربان قلبتم ۱۵۷ در دقیقه بود🙏

تو این هفته اندازه ی یک آلوی بزرگ هستی🍑

تو نت خوندم

قدت تقریبا ۲/۵تا ۶/۵سانتی متر

وزنتم حدود ۱۲تا ۱۶گرم هست

بگید ماشاالله😎

تو این هفته دستگاه تناسلیت درحال رشده😶

اما برای تعیین جنسیت هنوز زوده فندق من😅

الان دیگه میتونی با پاهات لگد بزنی و انگشت دستتو بمکی👍

میتونی لب های خوشگلتو بهم فشار بدی و اخم کنی🙍‍♂️🙍‍♀️

بخاطرهمین بیشتر از قبل باید مواظب رفتارمون باشیم☺

بابایی که حسابی هوامونو داره😀

سبزی و شیر و تخمرغ رسمی تو خونمون 

تموم نمیشه😋

همش میگه بخور تا فندق جون بگیره

هرشب تا بغلت نکنه خوابش نمیبره😍

قربونت بشم که با اومدنت دنیامونو عوض کردی👪👨‍👩‍👧

الانم فکر کنم باز خوابی😴

بخاطرهمین منم اذیتت نمیکنم😘

بریم بخوابیم زندگی من😚

شبت بخیر فدای قدو بالات بشم دنیای من❤❤❤

پسندها (3)

نظرات (0)