❤حس مادری❤

۶ ماهگی و شب یلدا🍉🍍

1398/10/3 23:50
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت 

به چشمون سیاهت

قربونت بشم که انقدر گلی 

انقدر آقایی 

پسر قویه من

بله 

امروز واکسن ۶ ماهگیه گل پسرم رو زدیم

خدارو صد هزار بار شکر که زیاد اذیت نشدی

فقط از درد سوزن یکم گریه کردی

قربونت بشم الهی که انقدر قوی هستی💪💪💪

چکاپ ۵ماهگی که رفته بودیم 

وزنت ۹/۴۵۰بود

قدت فکر کنم ۷۱سانت

دور سر هم فکر کنم ۴۲بود(بعدا که دفترچه تو دیدم اصلاحش میکنم)

خدارو صد هزاااار مرتبه شکر که همه چیت خوب بود و رو روال

تو این ماه بیشتر دست و پا میزنی 

تقلا میکنی که اسباب بازیاتو بگیری

با صدا میخندی

به بقیه میخندی

قلط میزنی و دستت که زیرت می مونه رو میتونی بیاری بیرون

جیگر گوشم

ولی از اذیتات بگم 

اینکه فقط روی پا میخوابی و میای وقتی میزارمت زمین بیدار میشی😣

دوست داری فقط بشینی تو بغل و اطراف ببینی

 

از ۵ماه و یک هفتگی بخاطر وزنت که خوب پیشرفت کردی اول لعاب برنج بعد فرنی بعد حریره بادام بعد سوپ شروع کردم و هفته ای یک چیز اضافه کردم

قشنگم چند روزی بود که سرما خورده بودم با اینکه زود رفتم دکتر ولی بازم تو ازم گرفتی یه کوچولو که آبریزش بینی داشتی 

بردیمت دکتر گفت خدارو شکر که سطحیه 

فقط یه اسپری بینی بهت داد 

زودم خوب شدی

خداروشکرررر🙏🙏

۶ ماهگیت هم دقیقا افتاد شب یلدا 

خونه مامان جون و باباجون

با خانواده زندایی فاطمه

خییییلیییی خوش گذشت

دو روز بعدش یعنی امروز  رفتیم خانه بهداشت برای چکاپ و واکسن ۶ ماهگی

وزنت ۱۰/۵۰۰

قدت ۷۴ سانتی متر

و دور سر ۴۳/۷دهم

ماشالله به قدو بالات مااادر

ولی خیلی منو ترسوندن که هم وزنت هم قدت زیادی هستش

توپولوی من 

من چطوری دلم میاد آخه وقتی اینقدر با لذیت میخوری  من بهت شیر ندم

دوستت داااریییممم یه دنیااااا😚😚😚😚😚

۹۸/۱۰/۳

پسندها (7)

نظرات (4)

❤️Maman juni❤️Maman juni
4 دی 98 2:00
ای جونه دلم عزیزم 
ماهگردت مبارک عزیزم 🥰
مامانِ شاهان👩
پاسخ
قربونت بشم عزیزی تو😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
4 دی 98 6:07
مبارکه عزیزم 
مامانِ شاهان👩
پاسخ
مرسییی فدات شم😗

4 دی 98 9:05
یلداتون و همچنین ۶ماهگی آقا شاهان مبارک🍉🎂
مامانِ شاهان👩
پاسخ
مرسی عزیییز دلم ممنون 😚😚😚
mahsamahsa
8 دی 98 9:05
ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه🍉🍉🎂
مامانِ شاهان👩
پاسخ
فدات بشم چشمات ناز میبینه😚