❤حس مادری❤

تعیین جنسیت در ۱۷هفتگی🤗🤗🤗

1397/11/20 2:30
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

دختر🙋‍♀️

پسر🙋‍♂️

دختر🙋‍♀️

پسر🙋‍♂️

دختر🙋‍♀️

 

 

یه پسر دارم شاه نداره🤴

صورتی داره ماه نداره😍

از خوشگلی همتا نداره😏

به کس کسونش نمیدم😉

به همه نشونش نمیدم🙄

شاه میاد با لشکرش🤴👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️

پرنسس ها دورو برش👸👸🤴👸👸

واسه دختر کوچیکترش👰

آیا بدم🤔

آیا ندم🤔😉😄

سلام پسر قشنگم😊

سلام یکی یدونم

بلاخره خجالتو گذاشتی کنار،جنسیتتو بهمون گفتی 

میگن حس مادر ها خیلی قویه

آخه حسم بهم میگفت که گل پسری😉

اما به کسی نگفتم تا مطمئن بشم

خداروشکر که سالمی

۴ستون بدنت سالم بود😍

این برام از هرچیز دیگه مهمتره

۹۷/۱۱/۵که رفتیم سونو آنومالی متوجه شدم که خداروصد هزار بار شکر سالمی

اما نتونستم ببینمت تو مانیتور😔

یعنی یه جای دیگه رفتیم سونو و مانیتور مخصوص مادر نداشت😞

ولی کلی عکس از زاویه های مختلف ازت گرفت🤗

راستی به منشی دکتر گفتم بابایی رو نزاره بیاد باهامون داخل

چون دوست داشتم جشن تعیین جنسیت بگیرم😄

بخاطر همین میخواستم سوپرایزش کنم

وقتی از سونو اومدم بیرون و بابایی ازم پرسید چی بود گفتم دختری😆

گفت سالم بود؟گفتم بله😊

بابایی هم خوشحال شد و خدارو شکر کرد

اما نمیدونم چرا احساس میکردم ته دلش پسر دوست داشت🤔

قرار شد فردا ظهر یه جشن کوچیک بگیریم تا بقیه رو سوپرایز کنیم

بخاطر همین رفتیم کیک و شمع و بادکنک صورتی و آبی خریدیم😀

ولی بابابزرگ و مامان بزرگت گفتن ما تا فردا طاقت نمیاریم

مجبور شدم ۳تا بادکنک باد کردم تا حداقل چندتا عکس یادگاری بگیریم

یکی صورتی

یکی آبی

یکی هم مشکی که توش کاغذ خورده آبی پر شده بود

خلاصه بعد گرفتن عکس ها وقتی بادکنک رو ترکوندم  فقط قیافه بابایی دیدنی بود😆😆😆

هاج و واج مونده بود که چرا کاغذا آبیه🤣🤣

کلی خندیدو ازم شاکی بود که چرا گولش زدم😂

این شد یه خاطره خیلی قشنگ از روز معلوم شدن تو عشق مامان و بابا😄

اینم یه عکس عجله ای

راستی خوش قدم من 

تو با اومدنت خوشی رو اوردی به زندگیمون

چون برای دایی دومی رفتیم خواستگاری🤗🤗🤗

زندایی دار شدی مامانی😄😄

خداروشکر🙏

اینم عکس سبد گلش

انشاالله دایی اولی هم زن بگیره

یه دختر خوب و نجیب🙏

الهی آمین

خب دیگه فسقلی خیلی دیر وقته

باید زودتر بخوابیم 

توام کلی داری شیطونی میکنی تو دل مامان😄

آره زندگیم،۹۷/۱۱/۱۲ دقیقا روزی بود که خیلی واضح متوجه تکون خوردنت شدم😀

قند تو دلم آب شد😄

اصلا تکون خوردنات یه حسی و حالی بهم میده که هیچ جوری نمیتونم توصیفش کنم😄😄

با اون پاهای کوچولوت آروم میزنی به شکمم و من غش و ضعف میرم برات

عمر من

شادی زندگیم

هر روز بیشتر داری احساس مادر شدنمو پررنگ میکنی

گل پسرم،خدارو روزی صد بار شکر میکنم که تورو بهم داد

قندو عسلم😊

خدا پشت و پناهت نفس من😍

شب بخیر مامانی

خوب بخوابی تو دلم😉😴

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 اسفند 97 9:54
تبریک می گم. 😘
مامانِ شاهان👩
پاسخ
فدای تو😙