❤حس مادری❤

مادرم یعنی دنیام...❤

1397/12/8 2:48
2,238 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر از قبل قدر مامانمو میدونم

قربون دستاش بشم که انقدر برام زحمت کشیده

قربون تک تک چین و چروک صورتش که عمرشو پای من گذاشته

بخند مادرم 

که من با صدای خنده هایت جون میگیرم

نگاه کن

که با برق نگاهت مادر 

دنیا رو میبینم

باش مادر تا من هم باشم

❤دوستت دارم اندازه تمام هستی❤

روزت مبارک مامان عزیزتر از جونم😚😚😚

الهی همیشه سایتون بالای سرمون باشه🙏

از خدا یه عمر طولانی و با عزت برای تک تک مامان و باباها و مامان و بابای خودم میخوام🙏

امسال به لطف خدا منم مامان شدم😊

البته نه کامل

اما بازم با سال های قبل برام فرق داشت

با وجود تو فندوقکم🌰

انشاالله سال دیگه روز مادر تو بغلم باشی و بشی بهترین هدیه روز مادر برام...

میوه دلم🍋

وروجکم

این روزها حسابی با مامان خونه تکونی میکنی ها😉

همش بیداری و شیطونی میکنی تو دلم🤰

منم ازت انرژی میگیرم و کارای سبک خونمون رو انجام میدم💪

نزدیک عیده و هنوز کلی کار داریم

تازه باید پیش خانم دکتر هم بریم

سرمون کلی شلوغه

جوجه طلایی🐥

امروز مامان خیلی خسته شده😥

بریم لالا؟

شادی زندگیم🌹

شبت بخیر مامانی

خوب بخوابی😚

پسندها (4)

نظرات (0)