❤حس مادری❤

🤗شمارش معکوس🤗

1398/3/23 2:12
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم😀

گل پسر مامان حالش چطوره؟☺

چند وقته تنبلی کردم

نتونستم بیام برات از خاطراتم بنویسم

مامان خیلی سرش شلوغ بود😥

توام که کلی شیطونی میکنی تو دلم

منم همش قربون صدقت میرم و باهات حرف میزنم😊

قربون اون پاهای کوچولوت برم که وقتی صدامو میشنوی محکم تر میکوبی😥

شیطون بلا

ولی وقتی بابا باهات حرف میزنه ساکت میشینی ☺

پسر حرف گوش کنم👦

عاشقتم مامانی❤

هروقت هم تا میام ازت فیلم بگیرم دیگه تکون نمیخوری😶

از کجا میبینی کلک🤔

مامان جان از اتاقت بگم برات که هنوز حاضر نشده😞

هنوز کاغذ دیواریش مونده😓

پرده هم برات سفارش دادیم 🤗

سیسمونیت هم تازه ۲روزه که دیگه تکمیل شده😅

اصلا نگران نباش عشق من ☺

خودم ۲ساعته همشو میچینم😉

به امید خدا ۳۰خرداد هم تاریخ به هم رسیدنمونه😍😍😍

پسر خردادی من😍

میگن پسرای خرداد شیطون و قرتی میشن😮

تو از الان ثابت کردی 😂😂😂

فندوق من🌰

بابا بین اون چندتا اسم شاهان صدات میکنه😍

ولی من میترسم ثبت احوال قبول نکنه😟

جیگر گوشم ۸روز دیگه میای تو بغلم🤗🤗🤗

دارم ثانیه شماری میکنم برای اون روز

دل تو دلم نیست🤗

هم استرس دارم 😖

هم خوشحالم😄

هم ناراحت😌

ناراحت بخاطر اینکه دیگه تو دلم نیستی

این ۹ماه خیییلی زود گذشت برام😕

اصلا دوس ندارم تموم بشه🙁

دوس دارم تو فقط مال خودم باشی😑

نمیخوام ازم جداشی،حتی برای یک لحظه😌

ولی از طرفی هم وقتی تصور میکنم که بیای بغلم و بوت کنم قند تو دلم آب میشه😍

دنیای من خیلی مواظب خودت باش

تا چند روز دیگه عکس اتاقت برات میزارم

یادگاری بمونه

کوچولوی دوست داشتنی من❤

دوستت دارم یک دنیااااا😚😚😚

شب بخیر مامان جان 

خوب بخوابی...💕

پسندها (3)

نظرات (0)