❤حس مادری❤

۱۶فروردین🎂تولدم مبارک🎂

1398/1/20 2:21
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم😘

خوبی مامان جان؟☺

دیروز ۲۴ ساله شدم🙂

۲۴سال از عمرم گذشت🙄

کلی با تجربه شدم😉

روزای خوب زیادی داشتم خداروشکر🤗😄

روزای تلخ هم داشتم😔😕

اما بازم خداروشکر🙏

همین که پدر و مادرم تنشون سالمه🙏

و مثل کوه پشتم هستن

همین می ارزه به تمام روزای بد

خب فنقلی مامان👶

اما امسال با بقیه سال ها برام فرق داشت☺

با وجود تو که تمام دنیام شدی

پارسال وقتی داشتم شمعارو فوت میکردم بزرگترین آرزوم داشتن تو بود

خداروشکر که امسال ۲تایی باهم شمع هارو فوت کردیم🎂

حالا بزرگ ترین آرزوم سلامتی خانوادم،تو و باباییه

پسرم

با وجود تو دیگه چه آرزویی دارم آخه

تو بیا بشو همه ی دنیام

بشو خنده ی رو لبام

بشو همه ی بی کسیهام

پشت و پناهم

زندگی مامان

خیلی دوستت دارم

جوری که نمیتونم بیان کنم❤❤❤

چند روز بعدش هم رفتیم دکتر برای چکاپ ماهانه👩‍⚕️

همه چیز عالی بود الحمدالله🙏

فشار خون🙏

ضربان قلب کوچولوت😍

وزنم که ۵۶کیلو بودم😁

توام ۲۷ هفته و ۲،۳روزته😘

تاریخ زایمان هم مشخص شد😃

انشاالله به امید خدا ۱ تیر 🤗

البته بازم بستگی داره به آخرین سونو

خب دیگه فسقلی ازین به بعد حسابی باید بخوریم🍑🍎🍗🥚🍖🍒🍓

توپولو بشیم🤰

باورم نمیشه ۲ماه دیگه بیشتر تو دل مامان نیستی😑

چقد زود گذشت😮

انقد آقا بودی که مامان هیچی اذیت نشد👦

قربون پسر آقام بشم من

یکی یدونم

بازم میام برات مینویسم عشقم☺

از همه خاطرهامون😍

از خلوت ۲نفرمون😉

دلخوشی من☺

شبت بخیر نفسم

خوب بخوابی همه وجودم😚

پسندها (6)

نظرات (5)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
4 اردیبهشت 98 2:06
تولدتون مبارککک🌼🌼❤
مامانِ شاهان👩
پاسخ
ممنوووووون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اردیبهشت 98 0:34
تولدتون مبارک خاله جون انشاالله صدوبیست سال باتن سالم زندگی کنین
مامانِ شاهان👩
پاسخ
قربونت عزیزدلم
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
16 اردیبهشت 98 19:38
لطفا به ما هم سربزنید
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 خرداد 98 11:23
سلام به ما هم سر بزنید خوشحال میشم نماز روزتان قبول باشه
مامانِ شاهان👩
پاسخ
سلام به روی چشم،همچنین عزیزم
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
2 شهریور 98 14:13
تولدتون مبارک😘
مامانِ شاهان👩
پاسخ
فدات بشم من❤