❤حس مادری❤

اولین پست سال ۱۳۹۸ و ۳نفره بودنمون

1398/1/4 19:40
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام😀

صد تا سلام

به قند و عسل مامان😊

عیدت مبارک پسرم😚

عید ۳نفره بودنمون مبارک😍

امسال با همه ی سال های زندگیم فرق داره

خدایا شکرت🙏

بخاطر این عید قشنگ

بخاطر وجود تو👈🤰

بخاطر تن سالم و دل خوشمون👪

پسر قشنگم سال ۹۸ ساعت ۱ونیم شب چهارشنبه که فرداش میشه پنج شنبه عید شد💞🌹🌼🐟

یکروز قبلش هم چهار شنبه سوری بود 💣💥💣

اما چون هوا سرد بود و ترقه های وحشتناکی مینداختن من و تو نتونستیم بریم بیرون و از آتیش بپریم☹

ولی تو خونه پیش پدر بزرگ و مادربزرگت کلی خوش گذشت😉

میدونی چرا؟

چون ولادت حضرت علی ع

و روز مرد هم بود

روزت مبارک مرد کوچولوی من👨‍💼

الهی که هیچ خونه ای بدون مرد نمونه🙏

بعدش بابا جون تراسمون رو طی کشید و خورده کارایی که مونده بود رو انجام داد

دستش درد نکنه امسال خیلی کمکم کرده😅😘

بعدشم زود رفت حموم تا سال تحویل نشده بیاد باهم بشینیم پای سفره هفت سین

دقیقا ۵دقیقه مونده بود به سال تحویل از حموم دراومد تنبل خان😥

بدو بدو حاضر شد و نشستیم کنار میز 

باهم قرآن باز کردیم و سوره احزاب اومد

۱ آیه خوندیم و روبوسی کردیم🤗😚

حسودی نکن وروجک بابایی تورو هم بوس کرد😅😚

آش رشته هم گذاشته بودم😋

آخه شنیدم موقع تحویل سال خوبه که رشته درحال جوش باشه

امیدوارم امسال سال خوبی برای همه مردم دنیا باشه🙏

امسال سال خوکه🐖🐷

منم سال خوک بدنیا اومدم😄🐖🐽

راستی هفت سینمون قشنگه مامان؟😃

دوسش داری؟

ولی یه چیزیش کمه

سال دیگه انشاالله با وجود تو دیگه تکمیل میشه😊

راستی ماهی هم نشد بخریم

بابا محمد میگه نی نیمون خودش ماهیه

داره تو تنگ آب بازی میکنه😂😅

راست میگه مامانی آخه عین ماهی تو دلم اینطرف و اونطرف میری و منم برات غش و ضعف میکنم😍❤💓

دارو نداره من💞

از صبح که بیدار میشم تا شب موقع خواب یکسره باهات حرف میزنم 😁

امروز روز ۴ عیده و ما تقریبا خونه همه فامیلا رفتیم🤗

فقط مونده دخترخالم که اونم مثل من یه فندوق کوچولو تو دلش داره،۱ماهم از تو کوچیکتره 🙂

تازه کلی هم عیدی جمع کردیم😁

امسال اولین نفر من و تو پا گذاشتیم تو خونمون😄

اما اولین مهمونمون آقاجونم بود

با مادرم و مامانم و بابام🤗

خیلی خوشحالم انشاالله پا قدمش خیره🙏

این چندوقت جدا از خونه تکونی و عید درگیره انتخاب اسمت هستیم🙂

بابایی که زیاد سخت نمیگیره

اما من دوست دارم یه اسم تک بزارم برات😏

که هم معنیش خوب باشه هم خوش آوا باشه😊

 (شاهان،هامین،مهدیار،وهاب،...)برات انتخاب کردم

بیشتر از همه ۲تای اول دوست دارم😉

ولی خیلی کاره سختیه😣

به نظر خودت کدوم قشنگه مامانی؟

البته بازم دارم میگردم🤔

نفس مامان خیلی مواظب خودت باش☺

بند ناف اذیتت نکنه ماهی کوچولوم😯

دوستت دارم یه دنیااااا😚😚😚

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان و بابامامان و بابا
17 فروردین 98 10:18
خدا حفظتون کنه هرسه تون رو برای همدیگه... عیدتون مبارک.شاد باشید